Pages

Otacı Arındırıcı şampuan


Otacı ürünleri / doğal şampuan

Herkese Merhaba

Hamileliğimden itibaren doğal içerikli ürünler kullanmaya özen gösteriyorum biliyorsunuz. Saç bakımımdan cilt bakımına yediklerime içtiklerime oldukça özen göstermeye çalışıyorum. Tam böyle doğal içerikli şampuan arıyorken Otacı markası arındırcı şampuanınj denemem için gönderdi.

Otacı ürünleri

 Otacı markasına ait Otacı arındırıcı şampuan ve Otacı onarıcı saç kreminden bahsedeceğim.
 Otacı arındırıcı şampuanı firma denemem için göndermişti. Ben de daha etkili sonuç alabilmek için saç kremini almıştım. Şampuan defne ve zeytinyağlı kuru ve normal saçlar için.Saç kremi ise 10 bitki özlü tüm saç tipleri için. 



İkisini de bitirdim. Şampuanı çok sevdim kuru ve yıpranmış saçlarıma çok iyi geldi. Zeytinyağı acaba yağlandırır mı diye korkuyordum ama hiç öyle bir şey olmadı. Koku hassasiyetiniz varsa kokusu biraz ağır gelebilir. Saç kremi de daha önce kullandığım kremlere göre biraz daha akışkan bir formda ama gayet güzel yumuşatıyor ve kolay tarama sağlıyor.Saç kreminin kokusu şampuana göre daha hafif . Ben iki ürünü de çok sevdim. Sizde doğal içerikli şampuan arıyorsanız Otacı markasının ürünlerine bakabilirsiniz.











Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder