Pages

E bebek Alışveriş / Bebek Bezi


E Bebek Alışverişim

Herkese merhaba e bebekten yaptığım alışverişten e bebek mağazasının kendi markası olan babam me bebek bezinden bahsedeceğim.

Bebek bezi olarak Prima kullanıyordum ilk başta pamuk oranı daha yüksek olan premium care serisini kullandık. Daha sonra 5-6 aylıkken aktif bebek serisine geçmiştik. Ama fiyatlar alıp başını gidince daha uygun fiyatlı bebek bezi arayışına girdim. Bir çok markayı denedim. İşre bim ,sleepy vs onlar ilgilide bir yazı paylaşacağım. Ama en sonunda bi arkadaşım sayesinde e bebek markası olan baby me yi denemeye başladık. Arkadaşım deneyim çok memnun olunca banada tavsiye etti o akşam uykusunda denememiş ama ben denedim. Şimdi başlayalım.

Baby me bebek bezi

Şimdi açık söylemek gerekirse bebek bezinin içeriğini detaylı bir şekilde araştırmadım çünkü bi bilgim yok bu konuda sadece fiyat performans değerlendirmesi olacak bu yazı.
Gün içerisinde idare ediyor. Çok uzun saatler değiltirmediğim de mesela gece zıbını nemlenmiş oluyor yani hafif dışarı veriyor. Çok kuru tutmuyor. Pişik herhangi bir şey yapmadı. Bu konuda da nerden duyduğumu hatırlamasamda bir şey öğrenmiştim bebek bezini değiştirecekseniz bir sen değil yavaş yavaş değiştirin pişik yapmasın. Yani ilk başta bir yeni bezden bir eskisinden diye azalta azalta değiştirebilirsiniz.


Biz genel olarak özellikle fiyatından dolayı sevdik. Uzun süre değiştiremediğimiz zamanlarda başka marka bebek bezi kullanıyoruz.
Fiyat olarak tam hatırlayamadım ama şuraya link bırakıyorum.
Burdan bakabilirsiniz.
Kısaca alışverişten bahsedecek olursam da bebek bezi dışında başka şeylerde alacaktım ama  benim baktığım mağazada gerçekten alacağım hiç bir şey yoktu ki bir hafta önce gittiğim dede bulamamıştım belki gelmiştir diye düşündüm ama sanki mağaza kapanacak gibi bir hava vardı. Sürekli gidip aradığım ürünü bulamayınca biraz canım sıkıldı açıkçası.
Bir de şu fatura olayı var faturayı mail adresine gönderiyorlar aman kaybettim derdi olmuyor. Ve kağıttan tasarruf etmiş oluyoruz. Bu sistemi beğendim.
Online olarakta alışveriş yapabilirsiniz.
Siz hangi marka bebek bezi kullanıyorsunuz?















Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder