Pages

Farmasi Eurofresh Whitening diş macunu / aloe vera ve misvaklı




Herkese Merhaba

Bugün Farmasi markasına ait Farmasi Eurofresh Whitening diş macunundan bahsedeceğim.

Aslında Farmasinin bir çok ürününü kullanmama rağmen diş macununa hiç dikkat etmemiştim.
Bir alışverişimin yanında hediye olarak geldi.Özellikle içinde misvak ve aloe vera olduğunu görünce çok merak ettim ve hemen kullanmaya başladım.




Farmasi eurofresh whitening özelliklerinden bahsedeyim hemen

-Aloe vera ile hassas bir bakım,
-Çay ve kahve lekelerinin giderilmesine ,
-Doğal parlaklık ve beyazlık vermeye,
-Plak ve tartarın önlenmesine ,
-Ferah bir nefes sağlamaya yardımcı olmayı vaad ediyor.

Gelelim benim deneyimlerime tartar ve plak konusunda çok etkili bulmasamda genel olarak beğendim çoğu market diş macunlarından daha başarılı. Doğal bir beyazlık sağlıyor evet Hassas bir diş yapınız varsa da içerisindeki aloe vera sayesinde orta seviye bir rahatlık veriyor. Güzel bir kokusu var rahatsız etmiyor.


Ayrıca paraben, florür, triklosan, gluten ve aşındırıcı içermiyor.

  Fiyatı ise indirim zamanlardında 7-8 tl olarak değişiyor.























Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder