Pages

Gabrini Photo Finish Primer Base





Gabrini Photo Finish Primer base

Herkese Merhaba

Bugün size Gabrini markasından denemem için gönderilen photo finish primer bazından bahsedeceğim.
Öncelikle Gabrini markasından bahsedecek olursam türk bir firma ve uygun fiyatlı kozmetik denilince akla gelen ilk markalardan.

Gabrini Photo Finish Primer baz

Silikon bir yapısı var beyaz gibi görünüyor ama sürdükçe şeffaflaşıyor. Ben hem  cildimi nemlendirip nemlendiricinin üstüne uygulayarak denedim hemdenemlendirtemizlenmiş cildime uyguladım. İki türlüde başarılı ama benim cildim kuru olduğu için nemlendirerek uygulanmış halini daha çok sevdim.


Öncelikle cildimle çok güzel bütünleştiriyor ne sürürsem süreyim bb krem ile denedim fondöten ile denedim iki türlüde cildimin daha kusursuz pürüzsüz olduğunu hissettim.
Aynı zamanda çok doğal bir aydınlık görüntü sağlıyor. Öyle ışıl ışıl bir görüntü değilde daha sağlıklı görünen bir cilt düşünün.

Kısaca özetlersem cildimde bıraktığı o kusursuz pürüzsüz ve aydınlık görüntüyü ben çok sevdim.
Bitirdikçe alırım diye düşünüyorum.
Bu arada size güzel bir haberim var.Gabrini online alışveriş sitesi açıldı ve açılışa özel %
20 indirim var. bence bu fırsatı kaçırmayın.Zaten Gabrini markası uygun fiyatlı kozmetik makyaj ürünlerinden oluşuyor.
Ayrıca Gabrini Pacific serisi oje yazımı okumak isterseniz de bu linkten okuyabilirsiniz.
Yine Gabrini online alışveriş için buradan bakabilirsiniz.
Beni bu güzel ürünle tanıştırdıkları için tekrar teşekkür ediyorum.
















Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder