Pages

Mac kozmetik / Mac ruby woo ruj



Mac Kozmetik ürünlerinden Mac Roby Woo Ruj

Herkese merhaba

Bugün mac kozmetik ürünlerimden en sevdiğim roby woo rengindeki rujumdan bahsedeceğimi.
Biliyorsunuz mac kozmetik ürünlerinde hiç indirim yapmıyordu. İlk indirime girdiği zaman bu ruju ve mac face and body fondöten almıştım. Ne zamandır bu ikili listemdeydi ne zaman alsam diye düşünürken indirime girdi ve hiç kaçırdım indirim öyle çok büyük değil %20 oranındaydı ama mac kozmetik hiç indirime girmediği için az da olsa sevindirdi. Umarım hep yaparlar. :)

Gelelim rujun özelliklerine

Mac roby woo kırmızının en güzel tonu bence. Bi kere dişleri sarı gösteren kırmızılardan değil beyaz gösteren kırmızılardan o yüzden daha da çok seviyorum diyebilirim. Çünkü dişlerimin sarı görünmesinden hiç hoşlanmıyorum.Bu arada dişleri beyaz göstermesinin sebebi mavi alt tonlu olması. Ben beyaz tenliyim ama her tene uyabilecek bir tonu var.
Bendeki özel bir seri için çıkan o yüzden kabı böyle.


Mat bir yapısı var. Ama sürümü kolay merak etmeyin. Ben dudak kalemi kullanmıyorum ama siz dudak kalemi ile daha güzel bir çerçeve yapabilirsiniz. Kalıcılığı gayet güzel özellikle çoğu kırmızı rujda yemek yediğimiz zamanlarda ortalardan çıkmalar oluyor kenarlarda kalıyor ama bunda garip bir şekilde o durum çok daha az oluyor.





Yeni yıla hazırlandığımız şu zamanlarda yılbaşı makyajı için çok güzel olabilir. Hatta kendisi benim yılbaşı gecesi süreceğim ruj olur.
Fyatını tam olarak hatırlamıyorum ama şuraya linkini bırakıyorum. Buradan bakabilirsiniz.
Aynı zamanda mac in online alışveriş sitesi de var buradan da online alışveriş yapabilirsiniz.

Sizin en sevdiğiniz kırmızı rujunuz hangisi ?














Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.



DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder