Pages

AUSSIE Mıracle Recharge Frızz Remedy


Herkese merhaba 🙌

Bugün bir saç spreyiyle karşınızdayım..
AUSSIE markasına ait Mıracle Recharge Frızz Remedy elektriklenen kıvırcık saçlar için avusturalya jojoba çekirdeği yağı özlü bu saç spreyini merak ederek almıştım birde bu markanın 3 dakikada etkili maskesi var onuda çok merak ediyorum elimdekiler bitsin mutlaka denicem onuda kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum 😃 




neyse spreye geçiyim aslında benim kıvırcık saçlarım yok ama saçma sapan bir dalga var saçlarımda ve biraz elektrikleniyolar bu da benim canımı çok sıkıyor bir süredir kullanıyorum bu spreyi ve memnunum diyebilirim bi kere kokusu çok güzel ve durulama gerektirmemesi büyük avantaj ıslak ya da kuru saça uygulayabiliyosunuz ben hafif nemliyken kullanıyorum bazende saçlarımın çok kuruduğunu hissettiğimde kullanıyorum böyle bir ürüne ihtiyacınız varsa hazır bayram indirimi varken bi bakın derim.

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.