Pages

Rimmel Scandal Eyes Nude


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere son zamanlarda çok kullanılan bir üründen bahsetmek istiyorum.Rimmel Scandal Eyes nude rengi kalem.


Gözlerimizi daha net daha iri ve canlı göstermek için kirpik diplerinin iç kısmına beyaz kalem uygulanıyo biliyorsunuz ki bende eskiden beyaz kalem tercih ediyodum ama çok keskin oluyodu doğal durmuyodu ve bu nude kalemler kurtarıcımız oldu diyebilirim


 ben ilk olarak rimmel markasının kalemini denemek istedim gerçten çok doğal bir duruşu var beyaz kalem gibi keskin durmuyor ama hiç yok gibi de değil yani şöyle düşünebilirsiniz nasıl olsa ten rengi sürmesekte olur diyebilirsiniz ama öyle değil etkisi fark edilir derecede ve rimmelin bu kalemi waterproof (suya dayanıklı) ama gözlerimiz sürekli sulandığı için gün içerisinde tazelemek gerekiyor birde benim tek sevmediğim yapısı oldukça yumuşak olduğu için kirpiklerime bulaşıyor o beni biraz rahatsız ediyor ama olsun aa birde bu ürünün fiyatı 14 ya da 15 tlydi. 😊 sizin bildiğiniz kirpiklere bulaşmayan bir ürün varsa denemek isterim 😊


Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.