Pages

ŞELALE ASETONSUZ OJE ÇIKARICI

Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere tatile giderken yanıma almayı unuttuğum ve ilk gördüm asetonu alarak tanıştığım şelale asetonsuz oje çıkarıcıdan bahsetmek istiyorum.


Benim kullandığım losyonlu olan belki başka çeşitleride vardır bilemiyorum ama ben genel olarak bu asetonsuz oje çıkarıcıyı beğendim aslında asetonsuz olduğu için koyu renkleri çıkarmak biraz zaman alıyor ama çıkardıktan sonraki tırnaklarımdaki yumuşak ve parlak his beni tatmin ediyor açıkçası benim için tek bir eksisi var o da migrenim olmasından kaynaklandığını düşündüğüm 'kokusu' bana biraz ağır geliyor açıkçası.. ama şu avantajını düşününce unutuyorum kokusunu 😊 Normalde kulladığım asetonlar hem kuruturdu tırnaklarımı ve tırnaklarımın uçları soyulurdu ama bu ürün tırnakları kurutmak yerine nemlendiriyor sanırım içerisinde bulunan E vitaminin etsinden.. sizinde tırnaklarınızda kuruluk,kırılma oluyorsa bence bi deneyin ..

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder