Pages

GARNIER Saf ve Temiz 3'ü 1Arada

Herkese merhaba 🙌

Hazır haftasonu gelmişken size yüz temizliğinizde işinize yarıyacağını düşündüğüm GARNIER SAF VE TEMIZ 3 Ü 1ARADA üründen bahsetmek istiyorum.


Karma ve yağlı ciltler için geliştirilmiş bu ürünü yüz 
Temizlemede: cildi kirden arındırmada 
Peelingde: ölü hücreleri uzaklaştırmak ve gözenekleri temizlemede
Maskede: içerisindeki beyaz kil ile cildi matlaştırmada ve dengelemede kullanabilirsiniz.


Kullanımı ise şu şekilde
Temizleme: Islak yüzünüze nazikçe yedirerek uygulayın ve durulayın.
Peeling:Islak yüzünüze dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulayın durulayın.
Maske:Yüzünüze uygulayın kurumsı için 3 dakika bekleyin ve durulayın.

Temizleme ve peeling şeklinde kullanacaksınız günlük uygulayabilirsiniz Maske şeklinde uygulamak isterseniz de haftada 2 3 kez kullanabilirsiniz.

Benim t bölgem yağlı olduğu için o bölgede uyguluyorum ve gerçekten gözenekleriminin nefes aldığını hissediyorum kokusuda oldukça fresh ben denemek için 50 ml olanını aldım sizde denemek isterseniz bence böyle küçük boylarını alarak deneyebilirsiniz bütçeyide düşünmek lazım dimi 😊

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder