Pages

NK EXPRESS HIZLI OJE KURUTUCU



Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere gratisten aldığım NK Express markasının hızlı oje kurutucusundan bahsedeceğim..


Herkes gibi bende oje kuruturken beklemek istemiyorum özellikle akşam sürdüğüm de yatınca çizik çizik olan ojelerimi görmekten çok sıkılmıştım birileri sesimizi duydu ve oje kurutucular geldi daha önce benri oje kurutucu spreyini almıştım ama inanilmaz ağır bir kokusu vardı kullanamadım ve tesadüfen karşılaştığım NK markasının bu ürünü oje kurutma görevini yerine getirdiği gibi birde cila görevi yapıyor ve daha parlak bir görüntü oluyor mat ojede denemedim ama cila görevi yaptığı için mat ojelerde tercih etmesek daha iyi gibi birde şöyle bir eksisi var çift kat oje sürdüğümde hemen kurutucuyu uyguladığımda ojeyi akıtıyor çift kat uyguladığımızda biraz bekleyip öyle kurutucuyu sürmek gerekiyor


 genel olarak beğendiğim bir ürün ama eksiler var tabi fiyatı ise yanlış hatırlamıyorsam 3 tl civarinda oldukça uygun..


Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.