Pages

Didemesor / THE BALM JOVI PALET

THE BALM JOVI PALET 

Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere the balm jovi paletini anlatmaya çalışacağım eminimki birçok kişi benim gibi bayılarak kullanıyordur bu paleti 😊


 Paletin içerisinde 4 adet simli 4 adet ışıltılı 4 adet mat far 1adet aydınlatıcı 1 adet allık 2 adette allık olarakta kullanabileceğiniz ruj var. Ve kapağında birde kalp şeklinde ayna ❤ 



farların pigmentasyonu oldukça iyi benim en sevdiklerim 'adagio , presto ' aydınlatıcısına


 ise gerçekten bayılıyorum allığıda fena değil ve tabiki rujlar muhteşem kırmızı ve nude tonlarındalar ama ben ikisini karıştırıp üçüncü rengimide elde etmiş oluyorum 🙈 
Yani diyeceğim o ki kızlar indirim zamanında koşun alın bu joker paleti 🙌😊

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 yorum: