Pages

H&M BRONZING POWDER

Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere aşık olduğum bir ürünü anlatacağım.


Meşhur H&M indiriminden aldığım BRONZING POWER bronzlaştırıcı pudra bendeki rengi Gorgeous Tan birde bunun biraz daha koyu rengi vardı ben açık tenli olduğumdan bu rengini tercih ettim ve bu ürünü ben allık olarak kullanıyorum inanilmaz güzel mat bir yapısı var çok doğal duruyor..  


kullanmaya kıyamıyorum diyebilirim ve o kadar pişmanımki daha büyük boyunu almadığım için inşallah yeni çıkan seride bundan vardır diye ümitediyorum fiyatına gelince 3tl ye almıştım 🙈

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder