Pages

Sephora Göz Makyaj Temizleyici


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere çift fazlı bir göz makyaj temizleyiciden bahsedicem.
Aslında ben çift fazlı ürünleri kullanmamaya çalışıyorum daha önce kullandıklarım baya hüsrana uğratmıştı çünkü. Sephora nın waterproof olan bu ürününü bi arkadaşım sayesinde denemeye karar verdim 




 ve diğer kullandıklarım gibi yağlı bir his bırakmasada ben rahat edemeyip her kullanışımda duruluyorum bence sizde bu tarz çift fazlı ürünleri kullandıktan sonra mutlaka durulayın ki minik minik yağ bezecikleri olmasın yüzünüzde...Genel anlamda güzel bir ürün içerisinde paraben ve parfüm  bulunmuyor ayrıyetten kirpik güçlendirme etkiside var ve gözlerimi yakmadı benim.
siz waterproof ve çift fazlı ürünleri seviyorsanız bence deneyebilirsiniz 😊

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.