Pages

OLAY ESSENTIALS BB CREAM

Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere OLAY essentıals BB krem den bahsetmek istiyorum.
Tesadüfen tanışmış olduğum Olay BB kremi 8.99 gibi bir fiyata almıştım.


50 ml olan bu ürün nemlendirici özelliğiyle birlikte maxfactor fondoten bitişi vaad ediyor ve SPF15 içeriyor.Açıkcası bb kremler bende sivilce yapıyor fiyati uygun olduğu için bi deneyim diye aldım ve ışıltılı bitişini çok sevdim 


ama bence biraz ince yapılı kapatıcılığı yok gibi ama cilt probleminiz yoksa sizde benim gibi ıslak makyaj sevenlerdenseniz bu ürünü çok seveceksiniz aaa bu arada kokusuda fena değil ben henüz çok sık kullanmıyorum cildimin kuruduğunu hissettiğim zamanlar uyguluyorum ve pırıl pırıl bir görüntüm oluyor ama oyle çokta değil tam kıvamında yani 😊dediğim gibi 
sizde benim gibi ıslak makyajı seviyorsanız indirim zamanında deneyebilirsiniz..

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder