Pages

ESSENCE XXXL LONGLASTING MATT LIPGLOSS


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere yine bir essence ürünü olan XXXL LONGLASTING MATT Lipglosslarından bahsedeceğim. 


Aslında ben bu tarz gloss ürünleri kullanmayı pek sevmiyorum nedense bana göre kalıcılıkları diğerlerine göre daha az gibi geliyor..
 Essence in bu lipglossunuda indirimdeyken denemek için almıştım bana göre kalıcılığı çok iyi değil ama fiyatına göre iyi denilebilir..Yalnız öyle muhteşem bir kokusu var ki anlatamam oldukça yumuşak bir ürün sürdükten sonra kesinlikle ağır bir his bırakmıyor ve benim hiç sevmediğim lipglosslarda olan yapış yapış olma durumu hiç yok bu konuda gerçekten başarılı matlık özelliğine gelince bence bu ürün yarı matlıkta..


 söylemeyi unuttum bendeki rengi 06 Soft Nude..Essence ürünlerini gratis watsons ve rossmanlarda bulabilirsiniz..

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder