Pages

FOOT FACTORY AYAK LOSYONU

Herkese merhaba 🙌

Bugünde ayak bakımı ile ilgili konuşalım diyorum 😊 

 Cildim kuru olduğundan ayaklarıma daha fazla önem vermem gerekiyor benim ve yine bir ayak ürünü ararken bu ambalajlarına vurulup aldığım gratislerde satılan Foot Factory markasının ayak losyonunu almıştım..
177ml olan bu ürün nane aromalı gerçekten ferah hoş bir kokusu var aynı zamanda nane ayakları rahatlatıyormuş ama nemlendirmesi benim için biraz az geldi ayak problemleri olmayanlar sadece günlük nemlendirici olarak kullanabilirler ama benim gibi sorunlu ayaklarınız varsa nemlendirmesini sizde yetersiz bulabilirsiniz.. fiyatını şuan çok net hatırlamasamda baya uygundu onu söyleyebilirim..

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder