Pages

ESSENCE LONGLASTING EYE PENCIL


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere yaklaşık bir sene önce fiyatından dolayı almış olduğum Essence longlasting eye pencil hakkında bişiler anlatacağım .


5tl civarında olan bu asansörlü kalemlere bayılıyorum ilk olarak 02 hot chocolate olan rengini almıştım inanilmaz güzel bir kahve daha sonra siyah rengini almak için gittim çünkü ben bu kalemleri eyeliner olarak kullanıyorum siyah rengini bulamadım ve 20 lucky lead koyu gri gibi olan rengi ile 12 have a green simli yeşil rengini aldım.  





Gerçekten fiyatlarına göre çok başarılı ürünler eğer eyeliner sürmekte zorlanıyorsanız bence bu kalemlerle başlayabilirsiniz kesinlikle akmıyorlar sürmeleride bir okadar kolay yapısı yumuşak olduğundan ve pigmentli bir ürün olduğundan bastırmanıza gerek te yok kalıcığını göstermek istedim ve alttaki resimde peçeteyle sildim önce daha sonra parmağımla ovaladım bu kadar dağıldı..



sizcede 5tllik bir kaleme göre çok iyi değil mii ?

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder