Pages

Bayram Hazırlığı

Herkese merhaba 🙌

Aslında ben yazılarımı sabah düzenleyip en geç öğleye kadar yayınlıyodum ama bugün biraz geciktim malum bayram temizliği benimde kapımı çaldı aslında bir yıllık evliyim kimse gelmiyor zaten bizde akrabaları gezdiğimiz için evde olmuyoruz ama yine de bi gelenek yapmadan duramadım bende(ayaklarımın ağrısından õlecegimm) 😃 ayy neyse çok uzattım sanırım.. iste evi temizledim kendime yeni vakit ayırabildim tırnaklarımı limonlu suda beklettim biraz güçlenmesi için bide çok oje kullanıyorum sararmasın diye sonra bi güzel törpüledim bayramda giyeceğim kıyafete uygun ojemide sürdüm bide hemen kurusunlarda saçlarımada el atayım diye daha önce yazısını yazdığım oje kurutucumuda sürdüm sonra bide kremledim ellerimi ayaklarımıda vazelinledim oh mis 😁



Şimdiden herkesin bayramı mübarek olsun 😊

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.