Pages

AVENE TERMAL SU | AVENE EAU THERMALE

Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere bu sıcaklarda çok severek kullandığım Avene termal su / Avene eau thermale anlatacağım.

Avene termal suyu ; güneş yanıklarında,akne bakımlarından sonra,traş sonrası,epilasyondan sonra kullanılabiliyor.


Aslında makyaj sabitlemede de kullanılan bu ürünü makyajımı yapmadan önce kullanıyorum ve o şekilde yaptığım makyajlarım daha berrak daha güzel olduğunu hissediyorum aynı zamanda duştan sonra gerilen cildime uyguluyorum inanılmaz rahatlatıyor ve en önemlisi şu sıcaklarda bunaldığım anlarda ferahlamak için kullanıyorum bende ki en küçük boyu çantamda rahat taşımak için bu boyunu almıştım ve çok memnunum sizde denemek isterseniz bu boyundan tercih edebilirsiniz..

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder