Pages

Bayram Makyajı


Herkese merhaba 🙌

Öncelikle herkesin bayramı kutlu olsun daha çok bayramlarda birlikte oluruz insallah 😊

Neler yapıyosunuz vallahi ben geziyorum tatlıları dolmaları götürüyorum 🙈

Bugünün makyajını anlatayım sizlere 



Ben önce göz makyajından başlayanlardanım ilk başta wet n wild ın kapatıcısını göz altlarıma ve göz kapaklarıma uyguladım daha sonra farım biraz daha sabitlensin diye göz kapaklarıma the balm ın adagio olan rengini sürdüm göz pınarlarıma daha yakın olan yerden başlayarak third eye blinded rengini sürdüm ve kenarlara the stroke rengini sürdüm iki rengi birbirine çok karıştırmadan iyice yedirdim  daha sonra yine the balmın eyelinerini çektim gözlerimin altındaki kirpik diplerine yine the stroke rengi çok abartılı olmayacak şekilde kulak pamuğunun ucuyla sürdüm ve rimmel in bu ten rengi kalemini alt kirpiklerimin iç kısmına sürdüm ve clinique maskara mı uyguladım göz makyajımın bitimiyle yüzüme dökülen farları pamuk yardımıyla temizledim yine clinique fondotenimi yves rocherin makyaj süngeriyle uyguladım üstüne pudramı uyguladım ve h&min allığını elmacık kemiklerime doğru uyguladım ve son olarakta wet n wild cherry bomb rujuyla makyajımı bitirdim 😊

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.